Most populated Country 4

سب سے زیادہ آبادی والا ملک

سب سے زیادہ آبادی والا ملک

دنیا کا سب سے زیادہ آبادی والا ملک چین ہے جس کی آبادی تقریباً 1.4 بلین ہے۔ یہ دنیا کی کل آبادی کا تقریباً 18 فیصد ہے۔ چین کی آبادی میں اضافے کی ایک طویل تاریخ ہے جو قدیم زمانے سے ہے۔ تاہم، حالیہ دہائیوں میں، ملک نے آبادی میں اضافے کو روکنے اور اپنی آبادی کے حجم کو کنٹرول کرنے کے لیے پالیسیاں نافذ کی ہیں۔

Most populated Country
Most populated Country

ہندوستان دنیا کا دوسرا سب سے زیادہ آبادی والا ملک ہے جس کی آبادی تقریباً 1.3 بلین ہے۔ مستقبل قریب میں ہندوستان کے دنیا کے سب سے زیادہ آبادی والے ملک کے طور پر چین کو پیچھے چھوڑنے کا امکان ہے۔

امریکہ دنیا کا تیسرا سب سے زیادہ آبادی والا ملک ہے جس کی آبادی تقریباً 330 ملین ہے۔ نسبتاً چھوٹا زمینی رقبہ ہونے کے باوجود، امریکہ کی متنوع آبادی اور ایک مضبوط معیشت ہے، جو اسے عالمی سطح پر ایک اہم کھلاڑی بناتی ہے۔

دیگر انتہائی آبادی والے ممالک میں انڈونیشیا (273 ملین)، برازیل (211 ملین)، پاکستان (220 ملین)، نائجیریا (206 ملین) اور بنگلہ دیش (164 ملین) شامل ہیں۔ ان تمام ممالک کی آبادی تیزی سے بڑھتی ہے اور آنے والے سالوں میں عالمی معیشت میں اہم کھلاڑی بننے کا امکان ہے۔

اگرچہ ایک بڑی آبادی کا ہونا کسی ملک کے لیے معاشی ترقی اور سیاسی طاقت کے لحاظ سے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے، لیکن اس سے زیادہ آبادی، وسائل اور انفراسٹرکچر پر دباؤ، اور بڑھتی ہوئی آلودگی جیسے مسائل بھی پیدا ہو سکتے ہیں۔ زیادہ آبادی والے ممالک کے لیے یہ ضروری ہے کہ وہ ان مسائل کو حل کرنے اور مستقبل کے لیے پائیدار ترقی کو یقینی بنانے کے لیے پالیسیوں اور پروگراموں کو نافذ کریں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں