15

نہر سویز

نہر سویز: نہر سویز کی فروخت سے متعلق قانون کے بارے میں جو افواہیں پھیلائی گئیں اس کی حقیقت کیا ہے؟ کیا واقعی اسے مصری پارلیمنٹ نے منظور کیا تھا؟

بل کی تفصیلات کیا ہیں؟
مصری پارلیمنٹ نے پیر کو ایک مکمل اجلاس کے دوران حکومت کی طرف سے سویز کینال اتھارٹی کی ملکیت میں ایک فنڈ قائم کرنے کے لیے پیش کیے گئے ایک بل کی اصولی طور پر منظوری دی، جس کا مقصد نہر کے وسائل کا استحصال اور اس کی مالیت کو زیادہ سے زیادہ بڑھانا ہے۔ اس میں رکھا.
مسودہ قانون کے مطابق نیا فنڈ مقررہ اور منقولہ اثاثوں کی خرید و فروخت، کرایہ، کرایہ پر لینے اور ان سے فائدہ اٹھا سکے گا۔
اس منصوبے کا مقصد اقتصادی اتار چڑھاؤ اور خراب عالمی تجارتی حالات کی روشنی میں نہر سویز کو بحرانوں کا سامنا کرنے کے قابل بنانا ہے۔
پراجیکٹ سوئز کینال اتھارٹی کو ریگولیٹ کرنے والے قانون نمبر 30 آف 1975 کی کچھ شقوں میں ترمیم پر کام کر رہا ہے، اور منصوبے کی حتمی منظوری اگلے سیشن تک ملتوی کر دی گئی ہے۔
فرانسیسی قومی ٹیم کے کھلاڑیوں کو نسل پرستانہ توہین کا نشانہ بنائے جانے کے بعد غصہ اور وسیع یکجہتی

قانون کے مخالفین
دوسری طرف، ایوان نمائندگان کے متعدد ارکان نے نئی ترامیم پر اعتراض کیا، جن کا مقصد “سویز کینال اتھارٹی کی ملکیت کے اثاثوں کو فروخت کرنا” سمجھا۔

ایک ٹیلیویژن بیان میں، ایم پی عاطف مگھوری نے کہا، “نہر سویز کے وسائل مصر کے عوامی خزانے کے لیے ایک بڑا وسیلہ ہیں اور اس سے کٹوتی نہیں کی جانی چاہیے۔”

انہوں نے مزید کہا، “چینل کے پاس پہلے سے ہی 9 ذیلی کمپنیاں ہیں جو مختلف منصوبوں میں سرمایہ کاری کرتی ہیں۔ جہاں تک نئے فنڈ کا تعلق ہے، اس کے پاس ایک بورڈ آف ڈائریکٹرز اور ایک جنرل اسمبلی ہوگی، اور اسے سیکیورٹیز فروخت کرنے اور پیش کرنے کا حق ہوگا، جیسا کہ یہ ہوگا۔ چینل کا ایک متوازی جسم۔”

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں