Priscilla Presley 8

پرسکیلا پریسلی

پریسیلا پریسلی ایک سابق اداکارہ اور کاروباری خاتون ہیں جو مشہور موسیقار ایلوس پریسلے سے اپنی شادی کے لیے مشہور ہیں۔ 1945 میں نیویارک کے بروکلین میں پیدا ہونے والی ایلا پرسکیلا کی عمر صرف 14 سال تھی جب اس کی ملاقات ایلوس سے اس وقت ہوئی جب وہ جرمنی میں امریکی فوج میں خدمات انجام دے رہے تھے۔ دونوں نے ڈیٹنگ شروع کر دی اور بالآخر ایلوس نے اسے اپنے ساتھ امریکہ جانے کو کہا۔

پریسیلا 1963 میں ریاستہائے متحدہ چلی گئیں، اور جوڑے نے 1967 میں شادی کی۔ ان کے ساتھ ایک بیٹی لیزا میری پریسلی تھی، جو 1968 میں پیدا ہوئی۔ ان کے تعلقات کی اعلیٰ نوعیت کے باوجود، جوڑے کی شادی کامیاب نہیں ہو سکی۔ چیلنجوں سے پاک۔ ، اور آخر کار 1973 میں ان کی طلاق ہوگئی۔

Priscilla Presley
Priscilla Presley

ایلوس سے طلاق کے بعد، پرسکیلا نے اپنے اداکاری کے کیریئر پر توجہ دینا شروع کی۔ اس نے اپنی اداکاری کا آغاز ٹیلی ویژن سیریز “The Naked Gun: From the Files of Police Squad!” میں کیا۔ 1988 میں۔ وہ اپنے پورے کیریئر میں دیگر فلموں اور ٹی وی شوز میں بھی نظر آئیں، جن میں “ڈلاس،” “دی ایڈونچرز آف فورڈ فیئرلین،” اور “دی چائلڈ” شامل ہیں۔

اپنے اداکاری کے کیریئر کے علاوہ، پریسیلا ایک کامیاب کاروباری خاتون بھی ہیں۔ وہ ایلوس پریسلی انٹرپرائزز کی شریک بانی ہیں، وہ کمپنی جو ایلوس پریسلے کی جائیداد کا انتظام کرتی ہے۔ اس منصوبے کے ذریعے، وہ اپنے سابق شوہر کی میراث کو محفوظ رکھنے اور نئی نسلوں تک ان کی موسیقی کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کر رہی ہیں۔

پرسکیلا اپنی زندگی بھر مختلف فلاحی کاموں میں بھی شامل رہی ہے۔ وہ لیزا میری پریسلی چیریٹیبل ٹرسٹ کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کی رکن ہیں، جو مختلف فلاحی تنظیموں اور اسباب کو سپورٹ کرتی ہے۔ وہ ڈریم فاؤنڈیشن کی سفیر بھی ہیں، جو شدید بیمار بالغوں کی خواہشات کو پورا کرنے میں مدد کرتی ہے۔

اپنے مصروف کیریئر اور انسان دوستانہ وعدوں کے باوجود، پرسکیلا اپنی بیٹی لیزا میری کے لیے ایک وقف ماں بنی ہوئی ہے۔ وہ اپنی بیٹی کی زندگی میں ایک مستقل موجودگی رہی ہے، اس کے بچپن اور جوانی کے دوران محبت اور مدد فراہم کرتی ہے۔

آخر میں، پریسیلا پریسلی ایک ایسی خاتون ہیں جنہوں نے عوام کے سامنے ایک مختلف اور کامیاب زندگی گزاری ہے، وہ اب تک کے سب سے مشہور موسیقاروں میں سے ایک کی بیوی، اپنے اکلوتے بچے کی ماں اور کمپنی کی شریک بانی تھیں۔ جو اپنی جائیداد کا انتظام کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس کا اداکاری کا ایک کامیاب کیریئر تھا اور وہ مختلف فلاحی کاموں میں شامل رہی، پرسکیلا پریسلی تفریحی صنعت اور اس سے آگے کی ایک قابل احترام اور بااثر شخصیت بنی ہوئی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں